Voorbereiding en laatste weken werken - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Richard Vernooij - WaarBenJij.nu Voorbereiding en laatste weken werken - Reisverslag uit Doornenburg, Nederland van Richard Vernooij - WaarBenJij.nu

Voorbereiding en laatste weken werken

Door: Richard Vernooij

Blijf op de hoogte en volg Richard

02 Oktober 2012 | Nederland, Doornenburg

Over een kleine 5 weken is het zover. Via Londen, Singapore, Bali zal ik uiteindelijk naar Java vliegen om daar vervolgens 6 weken te verblijven. Daarna staan samen met Rosan 17 dagen Bali op de planning om dan door te vliegen naar Australie en daar ongeveer 4 maanden te backpacken.

Momenteel ben ik bezig met mijn laatste 3 weken werken bij INTOS en druk met wat voorbereidingen voor de reis. Via deze blog zal ik proberen jullie op de hoogte te houden van mijn ervaringen tijdens mijn reis.

  • 02 Oktober 2012 - 12:26

    Kevin:

    Ik ben jaloers! Succes met de laatste voorbereidingen en hopelijk tot vrijdag! :)

  • 02 Oktober 2012 - 12:28

    Pieter:

    Veel succes met de voorbereidingen en hou ons op de hoogte !!!

  • 02 Oktober 2012 - 12:40

    Eline:

    Oehh Spannend, Richard! Nu komt het echt dichtbij!
    Het gaat vast en zeker een geweldige ervaring worden!
    Maar ik zie je vast nog voor die tijd!
    Xxx

  • 02 Oktober 2012 - 12:42

    Karin Kamminga:

    Hoi Richard,

    Wat super leuk dat je gaat reizen. Verblijf je in Singapore als tussenstop of langer? Echt een geweldig land, hoe alles daar geregeld is...daar sta je versteld van. Ik ga jullie zeker volgen.

    Succes met de voorbereidingen.

    Groeten Karin

  • 02 Oktober 2012 - 13:08

    Simone En Thomas:

    Echt heel spannend!! Wij wensen jou/jullie heel veel plezier en vooral ook genieten!!

    Liefs Thomas en Simone

  • 02 Oktober 2012 - 22:28

    Roderik:

    Hey Ries,
    Klinkt goed man! Hebben nog wel een paar biertjes staan die we nog even moeten nuttigen! Grt

  • 02 Oktober 2012 - 22:48

    Richard Vernooij:

    Bedankt voor jullie berichtjes!

    @ Karin, Singapore is als tussenstop dus geen lang verblijf. Ben in Indonesië voor 60 dagen.

    @ Roderik, idd moeten nog een bieravondje plannen!

  • 03 Oktober 2012 - 08:19

    Sabine:

    Hey richard! Supergaaf!! Nu is het bijna zover :). Kom van te voren nog maar ff een keer langs, ik ga je volgen!
    Xx

  • 07 Oktober 2012 - 23:38

    Doornenburg Online:

    We volgen jullie en wensen jullie veul plezier en succes toe ... ok online!!

  • 10 Oktober 2012 - 08:59

    Bjorn:

    Hee Richard,
    Klinkt goed man! Heel veel succes nog met het voorbereiden en veel plezier natuurlijk!

    Gr. Bjorn

  • 01 November 2012 - 22:11

    Nico Vernooij:

    Hey Richard, spannend joh. Bijna zover! Heel veel plezier en ik ga je volgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard

Actief sinds 28 Sept. 2012
Verslag gelezen: 926
Totaal aantal bezoekers 21638

Voorgaande reizen:

04 November 2012 - 02 Mei 2013

Indonesië + Australië

Landen bezocht: